Продавець Интернет-магазин АВТОЗАПЧАСТИ в Днепре розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
268 відгуків
ВІДПРАВКА ЗАПЧАСТИН ПО УКРАЇНІУМОВИ ДОСТАВКИ

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Интернет-магазин "AutoParts"
Контакти
Интернет-магазин АВТОЗАПЧАСТИ в Днепре
ул. Княгини Ольги 7, Дніпро, Україна
+380 (66) 011-61-78
Максим
+380 (67) 630-43-47
Вячеслав
+380 (67) 647-96-90
Максим
+380 (50) 100-05-37
Вячеслав
+380 (63) 113-91-19
Вячеслав
https://m.me/567.com.ua+380676479690+380676304347+380676304347
  • Viber+380676479690
  • WhatsApp+380676479690
Мапа

Рейтинг паливних аналогів або чим можна доїхати, якщо бензин закінчився

Рейтинг паливних аналогів або чим можна доїхати, якщо бензин закінчився

Безумовно, опинитися на порожній трасі, та ще з «сухим» баком – ситуація не з приємних. Та й при досить інтенсивному русі сподіватися на допомогу по наших часів не дуже-то припадає, як кажуть, «порятунок потопаючих, справа рук самих потопаючих». І в такій ситуації потрібно звернутися до самої суті процесу. Звичайно, машина без палива не поїде, але хіба бензин це єдина горюча рідина в природі?.. Виявляється, немає. Та й двигун внутрішнього згоряння тому так і називається, що для нього куди важливіше сам процес, ніж вигляд продукту його забезпечує. Так, бензин і дизельне паливо це ідеальний варіант, але не єдиний. Адже навіть Берта Бенц, дружина винахідника першого автомобіля, відправившись у першу подорож, легко знайшла заміну бензину, купивши пальне засіб від гризунів у опинилася на шляху аптеці. Що вже скаржитися нам, коли не тільки магазини, але і наші особисті засіки повні різними горючими засобами для миття, чищення і т. п.

Зазвичай кожен досвідчений водій возить у багажнику невелику пластикову каністру з бензином на самий крайній випадок. Але і на стару буває проруха, коли НЗ вже витрачено, а до найближчої АЗС ще «два лаптя по карті». В принципі ми живемо не в пустелі, і якщо під рукою немає заправної станції, то цілком може виявитися сільський магазин, припаркований біля узбіччя комбайн або цілком співчутливий мужик з найближчого села. У такій ситуації для вирішення проблеми всі способи хороші, лише б їхати. Хоча втім, далеко не всі...

Залишилося тільки визначитися, що ж з підручних рідин може стати нам у пригоді, і на який ефект ми можемо розраховувати. Звичайно, експериментувати на горючих речовин підвищеної в'язкості, типу оліфи, лаків і фарб, засобів від комах і т. п. не рекомендуємо одразу, оскільки це може бути небезпечно, куди більшими наслідками, ніж просто неможливість запустити двигун. Розглянемо варіанти, більш підходять на роль бензину: гас, розчинник для фарби, уайт-спирит, скипидар, ацетон, незамерзаючу рідину для омивача, дизельне паливо, зрозуміло, пальне яке найчастіше знайти значно простіше, ніж все інше - самогон.

Ну, алкоголь це особлива тема і тут в меню є певний вибір. Крім домашнього первочка, машині можна запропонувати чистий медичний спирт або на приклад абсент з температурою не нижче 70 градусів. Все інше типу горілка, коньяк, настоянки і міцні вина для мотора рівносильно «безалкогольним» напоїв. На них він навряд чи заведеться, а ось загидити паливну систему може легко.

Отже, почнемо з гасу. Цей продукт горіння досить близький до паливної групі, особливо якщо він авіаційний, але такої в нашій країні вже давно став серйозним дефіцитом. Реакцію на нього двигуна можна порівняти з заливкою в бак гарненько разбодяженного бензину 92-ї марки. На холостому ходу двигун його сприймає «як рідного», але вже на стадії розгону може відчуватися деяка детонація. Втрата ж потужності буде, природно, значна і, тим не менш, гас можна вважати одним із найбільш вдалих варіантів «альтернативного» палива.

До речі, є у нього і досить серйозний недолік. Хороший запуск його можливий тільки з розігрітим движком, тому використання гасу взимку, та ще з промерз движком, буде вкрай утруднено.

Досить близький за пальним характеристиками до гасу – скипидар. Я б навіть сказала, що він кілька обходить свого попередника. Запуск у нього цілком упевнений і легкий навіть в холодному стані движка. До того ж з вихлопної труби поширюється приємний у якомусь сенсі аромат ялинки. На ходу він також як гас дає серйозну втрату тяги. За відчуттями приблизно відсотків на 25-30. Це звичайно досить істотно, але для форс-мажору цілком стерпно. Єдиний його мінус це ціна, яка трохи вище схожих за пальним якостям гасу або, наприклад, уайт-спіриту, хоча в екстремальній ситуації навряд чи це буде мати істотне значення.

Розчинники для фарб, типу 646-й або 650-ої марки, вважати можливим замінником палива можна лише умовно. Вже при запуску відчувається, що горючка движку не подобається. Хоча детонації немає, потужність слабенька, а для того, щоб хоча б мало-мальськи рухатися без регулювання дросельної заслінки не обійтися, так і третя передача для авто на такому паливі буде дуже хорошим результатом. Мальовничу картину доповнює щільний біло-блакитний дим з вихлопної труби. Витрата палива просто величезний, приблизно в два рази більше, ніж на гасі і, тим не менш, їхати можна, так що зі списку все-таки розчинники викреслювати не варто.

Хоча ацетон за складом досить близький до розчинників, його все-таки варто розглянути окремо, оскільки реакція автомобіля на нього дещо інша. Він майже не димить, не детонує, але і особливої спритності не демонструє. Але при русі висока летючість складу призводить до утворення парових пробок. Тому на ацетоні доведеться рухатися невеликими перебіжками, періодично глуша двигун, для того щоб остудити рампу. Витрата теж дуже великий, так що на «поллитрах» далеко не заїдеш і тим не менше, хоч і з великою натяжкою альтернативним паливом його можна визнати.

Дизельне паливо хоч по своїй суті і є готовим продуктом для ДВЗ, але у випадку з бензиновим двигуном абсолютно марно. І це не дивно. Схема роботи дизельних движків принципово відрізняється від бензинових. Але як добавку до бензину дизпаливо використовувати в крайній ситуації можна, правда, пропорція не повинна перевищувати баланс 50 на 50. Такий «коктейль» звичайно прудкості вашому автомобілю не додасть, але їхати ще якусь відстань буде можна. Тільки не забудьте, що після такої їзди скоріше за все доведеться змінити масло, т. к. неодмінно в картері збереться певна кількість незгорілої солярки. Загалом як самостійний продукт харчування» для бензинового двигуна дизпаливо не годиться, але разбодяжіть ним залишки бензину, щоб спробувати доїхати, все-таки можна.

Етиловий спирт всупереч широкому думку теж навряд чи вас порадує. Його горючі властивості занадто перебільшені, принаймні, стосовно до двигуна внутрішнього згоряння. Секрет простий – низька здатність теплової активності плюс високий показник пароутворення. Навіть збільшення циклової подачі навряд чи покриє дефіцит «калорійність». Правда, якщо у вас двигун карбюраторний, то після нехитрої налаштування спирт буде цілком прийнятний для їзди. Говорити про якомусь нормальному рівні тяги не доводиться, а «педаль в підлогу» на такому паливі взагалі виключено. Тобто можна котити, особливо при попутному вітрі, але на більше розраховувати не варто. Хоча в такій ситуації і це вже не погано. Коротше, умовно спирт можна визнати паливом на крайній випадок.

Приблизно теж саме можна сказати і про домашній самогон, і то в тому випадку, якщо продукт виявиться максимально якісним, тобто досить міцним. На який-небудь бодязі місцевого розливу двигун може взагалі не завестися.

Сподіватися на те, що якщо ви почастуєте свій мотор дорогим абсентом, і він, як ви на минулому корпоративі, виявить неабияку спритність, теж не доводиться. Скоріше всього після того як він заведеться (якщо таке взагалі станеться) затихне остаточно. У цього продукту, на жаль, для ДВЗ не досить «октанового числа», та ще й добавки, що містяться в абсенті, залишаться липкою грязюкою на форсунках, що теж не дуже добре.

Різні чистячі і охолоджуючі засоби типу «незамерзайки» спишемо відразу. Вони дуже слабкі для паливної планки, тому експериментувати не варто. Якщо навіть двигун заведеться, то це буде не їх заслуга, а швидше залишків бензину в паливному баку. Пробувати не радимо.

Ось приблизно так виглядає рейтинг топливозаменителей за нашим прейскурантом. Але для того, щоб бути достатньо об'єктивним, варто оцінити ще один продукт, який, по суті, не має відношення до рідкого палива, але вже давно і з успіхом застосовується як паливо. Мова йде про газ. Ні, звичайно, не про те, що застосовується в спеціальних автомобільних установках, які і без наших тестів прекрасно використовуються, а про найпростішому, типу пропан-бутан. Він є під рукою у переважної числа дачників, і саме питання: чи реально його використання як палива без спеціального обладнання, вельми цікавий.

Як відомо автомобільне газобалонне обладнання складається з безлічі важливих елементів – редуктор, змішувач, випарник і т. п. Але в розпорядженні простого дачника лише побутової редуктор і шланг, що подає газ, що значно ускладнює завдання.

Виявляється, змусити працювати автомобіль на побутовому газі не так вже й складно. Досить підвести газ у впускний колектор через отвір вентилятора картера. Звичайно це не бозна-що, але заводиться двигун цілком нормально, так і тяга на середніх обертах цілком нормальна. За такою ж схемою можна використовувати і похідні балончики для газових плиток, але об'єм там дуже маленький і вистачить хіба що на два-три кілометри.

Загалом, газ цілком придатний у ролі альтернативного палива, якщо звичайно забезпечити правильну його подачу. Не варто забувати, що будь-який витік газу досить небезпечна, оскільки може призвести до займання. Саме тому хоч побутовий газ і можна вважати цілком застосовним продуктом у вигляді автомобільного палива, до його використання необхідно ставитися з особливою відповідальністю.

Звичайно, опинитися в такій ситуації, що ти знаходишся в чистому полі, далеко від населених пунктів і без діючих засобів зв'язку в нашій країні схожий на фантастику.

Але зміст цієї статті полягає зовсім не в тому, щоб підкреслити безнадійність необачних поїздок в глибинку, а в тому, щоб ще раз підкреслити, що двигун внутрішнього згоряння – агрегат не особливо вибаглива. І якщо дійсно склалася така ситуація, що бензину, за законом підлості, під рукою не виявиться, то привести машину в «бойовий стан» і доїхати до заправки свої ходом все-таки можна. Хоча в залежності від марки автомобіля результат може бути при всьому при тому не однозначним.

И вместо эпилога…Конечно, провести такое серьезное исследование у нашего издания вряд ли бы хватило и материальной базы и, возможно, опыта. И поэтому мы воспользовались результатами другого достаточно авторитетного источника, за что ему искреннее спасибо. А это означает ничто иное, как достаточно высокий уровень объективности результатов. В конце концов, помощь на дороге для автомобилистов дело благородное, а значит общее. И мы пытаемся внести в это дело свою лепту. А якщо ви побачите на узбіччі голосуючого бідолаху, не проїжджайте мимо, адже завтра на його місці за законом підлості можете опинитися і ви...

І як сказав би в такій ситуації один з великих – «нехай мине вас ця чаша», а нам залишається лише додати своє класичне: «Удачі на дорогах!».

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner