Історія бренду CHERY
Історія автомобільної марки Chery починається в Китаї. В системі транслітерації китайських ієрогліфів літерами англійського алфавіту вона виглядає як «Qirui», а його англійська транслітерація повинна була бути як «Cheery». Але сталася помилка під час транслітерації і компанія вирішила не виправляти похибка.
Власником марки є місцевий уряд Wuhu, але в планах держави заплановано приватизувати її. У 2006р. компанія продала близько 305,000 автомобілів. Це найбільший незалежний китайський виробник автомобілів і один з найбільш швидко розвиваються виробників у світі.
Chery була заснована в 1997р. для підтримки економіки в провінції Wuhu, регіоні Китаю з низьким рівнем промисловості. Перший завод використовував машинну технологію і верстати, які купили у Ford Europe за 25 мільйонів доларів. Вони почали своє виробництво автомобілів в 1999р., використовуючи шасі, ліцензовані у SEAT's Toledo.
Компанія була неправомірною за законами Китаю і їм довелося реєструватися як «Car Parts Supplier.» Так, компанія змогла отримати дозвіл продавати свої автомобілі по всьому Китаю.
У 2001р. Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) купила 20% участі, дозволяючи Chery використовувати право на продаж SAIC.
історії автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин історії машин автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин історії машин автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин
У 2001р. Chery почала вивозити машини в Сирію, ставши першим китайським експортером машин. Chery також отримала сертифікат ISO-9001. У вересні 2002р. Chery отримала ISO/TS 16949 – сертифікат найвищого рівня в той час.
В 2003р Chery заснувала дослідну організацію і почала роботу з консультантами іноземних фірм для поліпшення своїх технологій і якості. Chery найняла японських інженерів з Mitsubishi, щоб вони очолили системну продукцію Chery's Lean/Six Sigma, яка була вперше застосована в їх машинах в 2003р.
У 2004 році вони почали використовувати систему DURR Paint в малярних цехах, ставши одним з п'яти заводів у світі, хто використав цей спосіб фарбування. SAIC продали Chery з правом повернення товару у 2004р. унаслідок зростання напруги між Chery та іншими партнерами, таккими як General Motors і Volkswagen.
В 2005р. Chery підвищили кваліфікацію якості продукції до ISO/TS 16949:2002. Це була висока та сувора система контролю глобальної автомобільної індустрії. Також вони почали працювати з компанією Малколма Брікліна, Visionary Vehicles, сподіваючись стати першими, хто продавав би китайські автомобілі в Америці.
Було заплановано імпортувати п'ять нових автомобільних ліній. Компанія Bricklin планувала створити 250 дилерських точок в Америці, які продали б 250,000 машин до 2007р. Тим не менш, після двох припинень і різних протиріч з-за фінансів і конструювання машини, угода не відбулася.
Замість цього Chery проводила свій власний план з експорту та розробила велику партію машин для ринку в Америці, Європі і Японії. Естетичний вигляд машині додали італійські дизайнери Бертоне та Пінінфаріна, які працювали над марками Ferrari і Lamborghini.
AVL з Австрії також працював з Chery над виробництвом 18 двигунів, включаючи турбодизель, для нової лінії машин. Новий марка двигуна ACTECO відповідала вимогам стандартів Euro IV і використовувала передові технології, такі як алюмінієві сплавлені блоки циліндрів і безпосереднє уприскування палива.
історії автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин історії машин автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин історії машин автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин
Компанія Bosch допомагала Chery розробляти нову трансмісію. Lotus Engineering також підтримувала Chery в розробці автомобіля. Ricardo Consulting Engineers теж удосконалила гібридний двигун для Chery в гібридних автомобілях. Також Chery незабаром стала партнером з Chrysler для виробництва автомобілів середніх габаритів в Америці і Європі.
Треба зазначити, що автомобільна марка Chery придбала міжнародну погану славу допомогою широко розрекламованих незаконних копій іноземних автомобілів, а саме General Motor's Korean дочірня компанія GM Daewoo Auto & Technology's Daewoo Matiz і Daewoo Magnus( як Chery Eastar).
Chery спробувала домовитися з збанкрутілої Daewoo Motors, але переговори так і не закінчилися. Незважаючи на це, Chery продовжували виробляти колишні автомобілі Daewoo без формальної ліцензії, викликаючи General Motors порушити справу проти Chery в грудні 2004р., посилаючись на «крайнє схожість марок автомобілів».
GM Daewoo заявила про результати їх розслідування, показавши, що Chery QQ використовувала ідентичну структуру кузова, інтер'єр і складові ключа. Компанія Chery навіть використовувала замасковану машину Matiz, щоб пройти тести для отримання дозволу про продаж QQ від уряду.
Компанія General Motors зазнала невдачі знайти справедливість в китайському суді, навіть незважаючи навіть на очевидність і ясність справи. GM вирішила залишити цю справу в листопаді 2005р. і зберегти інтереси бізнесу в Китаї, залишаючись в хороших відносинах з урядом.
Але незважаючи на це GM зберігає права знову порушити справу проти компанії Chery, якщо вони спробують виставити автомобілі на ринок Європи та Північної Америки. Постраждалі автомобілі це клон Matiz і похідні (QQ3, QQ6 і A1), а також клон Magnus і похідні (Eastar, V4, B12, і B22).
Проблема прав привернула таку увагу, що ходили чутки, що DCX уклала контракт з GM для можливого ліцензування автомобілів GM Daewoo від імені Chery.
історії автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин історії машин автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин історії машин автомобілів марки машин історії автомобілів марки машин
Chery виробляла більшу частину своїх автомобілів в Китаї. У 2003 році Chery побудували перший китайський автомобільний завод за кордоном, в Ірані. У 2005 році цей підрозділ Modiran Vehicle Manufacturing Company ничинает виробництво автомобіля марки QQ .
Також у 2005р. інший завод Chery починає працювати в Росії. Chery планує почати виробництво в Малайзії в 2006р., а також на колишньому заводі Daewoo Motor Egypt Мадді, Каїрі під маркою Speranza.
Chery підписала угоду з Mauricio Macri, власником компанії Socma для створення Chery Mercosur, спільного підприємства, яке буде виробляти марки QQ і Tiggo в Монтевидио, Уругвай. Після продажу 1 мільйона машин в Америці, Chery має намір все-таки побудувати там своє відділення.
Загальна інформація про виробництво китайських автомобілів Chery на сьогодні:
- дизайн Chery створюється в Італії студіями Bertonе і Pininfarina і японської Cavax;
- розробка і проектування конструкції автомобілів Chery здійснюється спільно з Lotus Engineering (Британія);
- обробка і фарбування кузовів виробляється на обладнанні Durr (Німеччина), корозійна стійкість збільшується в 3-4 рази;
- лінійка двигунів ACTECO створена для Chery лідером в області розробки силових агрегатів AVL List (Австрія);
- після річних випробувань контракт на постачання двигунів виробництва Chery уклав італійський Fiat;
- за угодою з Chrysler Group китайські автомобілі Chery просуваються на ринку США і Європи під брендами групи Крайслер.