Продавець Интернет-магазин www.AbTo.net.ua в Днепре розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
260 відгуків
ВІДПРАВКА ЗАПЧАСТИН ПО УКРАЇНІУМОВИ ДОСТАВКИ

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Интернет-магазин "AutoParts"
Контакти
Интернет-магазин www.AbTo.net.ua в Днепре
ул. Княгини Ольги 7, Дніпро, Україна
+380 (50) 100-05-37
Вячеслав
+380 (67) 630-43-47
Вячеслав
+380 (67) 647-96-90
Максим
+380 (66) 011-61-78
Максим
+380 (63) 113-91-19
Вячеслав
https://m.me/567.com.ua+380676479690+380676304347+380676304347
  • Viber+380676479690
  • WhatsApp+380676479690
Мапа

Гальма - основа безпечного руху

Гальма - основа безпечного руху

Як часто доводилося Вам натискати гальма екстрено перед різноманітними перешкодами. Добре що є АБС, а якщо її немає, вереск гуми дає зрозуміти, що краще автомобіль вже гальмувати не зможе і інтуїтивно починаєш притримувати переднього пасажира правою рукою, адже поруч твоя родина. Добре що була обрана дистанція руху, добре що дорога була суха і ям по дорозі не було і що пару ласкавих слів було сказано в бік переднього лобового скла і авто загальмувало.

У даній ситуації були всі автовласники не залежно від типів гальм і марки авто. Ситуація більш ніж зрозуміла, гальма повинні гальмувати, особливо в міському потоці. За статистикою 70% пробігу авто займає саме рух у місті, де буває складно вибрати дистанцію руху в потоці, щоб не створювати дірки лихачів, намагаємося триматися ближче до іншого автомобіля і тим самим порушуючи безпеку руху собі і своїм пасажирам. Зворотна сторона медалі такого пересування по місту, витримуючи дистанцію руху, призводить до постійного «підрізання» автомобілями, що рухаються в попутному напрямку. При перестроюванні не дуже комфортно саме авто позаду такого міського «гонщика», по тому доводиться вибирати золоту середину між дистанцією і безпекою покладаючись саме на гальма і динаміку свого транспортного засобу. Змінити поточну ситуацію руху в міському потоці змінити на жаль не можна, на цьому зупинятися на цьому не будемо. Торкнемося тему саме про гальмах автомобіля, а саме одну з найголовніших частин гальмівних систем, якої, до речі, чомусь найбільше нехтують, це гальмівні колодки.

Що таке гальмівна колодка всім відомий факт, краще розберемо, які гальмують краще і від чого це залежить.

Різні виробники по-різному розглядають колодки, наприклад як головну складову гальмівних систем або просто форма заробітку в поточний момент часу і потреби ринку. Останніх ми не будемо розглядати, тому що сама фрикційна накладка нагадує, що при гальмуванні, що в руках — не що інше як «цеглина» , по іншому цей матеріал не назвеш і гальмівні властивості таких колодок бажають кращого.

Окремі бренди розгляду не будуть включені, опис буде виключно про самої колодки, її склад, гальмівні властивості, залежності складів на гальмування і залежність сили тертя від температури робочої поверхні.

Взяти хорошу колодку для себе – це повинен бути єдиний правильний вибір для автовласника, адже автомобіль повинен зупинитися, обов'язково, забезпечивши безпеку всім, хто знаходиться всередині і поза автомобіля не залежно ситуації.

Склад хороших колодок в залежності від виробника і розробок входять різні матеріали, що допомагають ефективніше, зупиняється і безпечніше проходити складні ділянки дороги (наприклад, гірська місцевість, погане якість покриття тощо).

Уявімо, що в колодці є весь сучасний склад, що є у виробників, крім не значних елементів які займають мізерно малу частину або максимальну частку-метал. Виключили. Розберемо колодку на елементи і підвісимо їх у повітрі у вигляді декількох різнокольорових кульок, такими якими часто граються діти.

Підтягуємо перший елемент колодки – кераміка. Матеріал використовують замість металу, тобто як основний гальмівний елемент, витримують дуже високу температуру, низьку вагу (сумнівно на такому розмірі в процентному співвідношенні з металом), не скриплять з-за того що видається шум, по частоті, перебувати за межами людського вуха і ще істотний плюс – не залишають чорну пил після стирання, що добре для любителів блискучих дисків. Загалом кераміка позбавляє власника від настирливого шуму гальмівної системи і бруду на литих дисків при ефективному гальмуванні менш зношують гальмівний диск. Елемент потрібний, потерли кулю і поклали в кишеню.

Другий елемент знаходитися трохи вище попереднього, що вказує на його розташування кульки в повітрі, доводитися підтягнутися і дістати його. Перевертаємо кулька, читаємо. Синтетичний каучук. Відразу приходить на розум, каучук-гума-жуйка-підошва, при чому тут цей матеріал до колодок? Все просто, якщо відкинути хімію і пояснити в двох словах. Перше синтетичні волокна тримають різні матеріали між собою, і друге дозволяють колодок протистояти різним агресивним середах (паливо, масло, тосол, розчинники, солі і т. д.). Що отримуємо, колодка терпить всі хімічні вплив доріг, там, де ми їздимо, і колодка більш еластична не піддається розтріскуванню і обривів. Необхідний елемент, ложем в іншу кишеню кульку.

Третій елемент підвішений на рівні пояса, відразу його і не було помітно з-за тьмяного відтінку самого кульки. Заради інтересу перевертаємо. Органічні та мінеральні волокна. На думку спадають дитячі спогад і мінеральній ваті у діда в гаражі, як же потім сверблять руки після неї. Все не інакше багато з колодкою, волокно яке додають в колодку, має різний матеріал і структуру, але саме вони відповідають за керування гальмовою плівки між тертьовими деталями гальмівної системи, а так само мають залежність коефіцієнта тертя. Від того, який склад волокон входить в колодку і залежить при якій температурі колодка почне «плисти» — втрачати свою ефективність гальмування і з якою швидкістю буде стиратися при гальмуванні. І так. Висока опірність перегріву і деяка стійкість до зношування колодок дуже правильні властивості колодок. Елемент додаємо в колекцію до інших кульок. Кишеня з одного боку порядком заповнився, і частина кульки проглядається зовні.

Кулька правіше на вигляд важче і більше, що не дивно на ньому написано «Наповнювачі». Навіть в повітрі він впевнено погойдувався до того як потрапив в руки і дійсно тримати цей шар найважче, адже питома вага цього елемента в колодці більше всіх. Саме наповнювачі очищають поверхні тертя і саме вони формують посилення тертя колодок із поверхню з самого початку гальмування. Коли ставиш нові колодки за часту і в майстерні і в книзі по ремонту написано «Гальмівну систему не слід експлуатувати в нормальному режимі, поки не проведена процедура обкатки». або по народному «притри колодки». Різке гальмування і говорить про «притертости» наповнювача, тобто властивості наповнювача розкриті. Властивість наповнювача перевірити дуже просто, якщо гальмівний диск відполірований, ефективність гальмування дуже низька, наповнювач не створює абразивну плівку і просто полірує і себе і диск – колодки на заміну. Підведемо риску. Колодка схожа на дзеркало — дуже погано, гальм немає, вереск і зайвий запах. Якісний наповнювач дуже хороший елемент. Додамо до загального списку потрібних елементів. Дві кишені заповнені і виглядають, як ніби був у сусідської яблуні і набрав повні кишені тих самих смачних сусідських...

Останній з головних елементів залишається для вивчення. Половина слова на кулі з-за довгого словосполучення прочлось відразу не перевертаючи його «Сполучні елементи». Це ті елементи, що не дають колодці випробовувати перевантаження від температури. Елементи підбираються так, щоб при визначеному коефіцієнті тертя температура колодки не зіпсувала тертьові поверхні і виконала свої призначення, зупинила рухомий транспорт. Нехай колодка зітреться, нехай диск втратить міліметр тертьової поверхні, нехай гальмівна рідина закипить, нехай тиск на манжети головного гальмівного циліндра будуть на межі-транспорт повинен загальмувати. Регулятори гальмування при високій температурі сполучних елементів повинні відповідно реагувати на події і перешкоджати прослизанню і руйнування колодки. Найнебезпечніші вороги колодки перегрів та агресивні рідини. Тому хороші сполучні елементи допомагають в екстремальних умовах, наприклад, колодка нагрілася, колесо в калюжу, різке охолодження, такий наслідок може призвести до розтріскування гальмівної колодки. За підсумками вибір хороших сполучних елементів очевидний і обов'язковий для безпечного руху транспорту.

І так, п'ять основних елементів на руках, кожен елемент повинен бути в сучасній колодки і давати спокій і впевненість водієві і його пасажирам.

Розглянувши всі елементи і розуміючи скільки повинні коштувати гальмівні колодки з таким змістом починаєш замислюватися, а чи всі елементи містяться в тих колодках які ми купуємо. Відповідь очевидна. Немає. Виробник, у більшості випадків, хоче мати хорошу споживчу ціну при цьому, не доказуючи справжній зміст його товару.

На жаль як споживач ми можемо сподіватися тільки на компетенцію виробника купуючи дорогі колодки або послухати, почитати інформацію тих людей хто дійсно користувався чи користується даними колодками.

Рада тут тільки один або довіряйте продавцям або своєму чуттю, адже колодки вартістю 50 грн не можуть убезпечити рух на достатньому рівні, при якому можна розслабитися в потоці і спокійно пересуватися по місту.

Як часто доводилося Вам натискати гальма екстрено перед різноманітними перешкодами. Добре що є АБС, а якщо її немає, вереск гуми дає зрозуміти, що краще автомобіль вже гальмувати не зможе і інтуїтивно починаєш притримувати переднього пасажира правою рукою, адже поруч твоя родина. Добре що була обрана дистанція руху, добре що дорога була суха і ям по дорозі не було і що пару ласкавих слів було сказано в бік переднього лобового скла і авто загальмувало.

У даній ситуації були всі автовласники не залежно від типів гальм і марки авто. Ситуація більш ніж зрозуміла, гальма повинні гальмувати, особливо в міському потоці. За статистикою 70% пробігу авто займає саме рух у місті, де буває складно вибрати дистанцію руху в потоці, щоб не створювати дірки лихачів, намагаємося триматися ближче до іншого автомобіля і тим самим порушуючи безпеку руху собі і своїм пасажирам. Зворотна сторона медалі такого пересування по місту, витримуючи дистанцію руху, призводить до постійного «підрізання» автомобілями, що рухаються в попутному напрямку. При перестроюванні не дуже комфортно саме авто позаду такого міського «гонщика», по тому доводиться вибирати золоту середину між дистанцією і безпекою покладаючись саме на гальма і динаміку свого транспортного засобу. Змінити поточну ситуацію руху в міському потоці змінити на жаль не можна, на цьому зупинятися на цьому не будемо. Торкнемося тему саме про гальмах автомобіля, а саме одну з найголовніших частин гальмівних систем, якої, до речі, чомусь найбільше нехтують, це гальмівні колодки.

Що таке гальмівна колодка всім відомий факт, краще розберемо, які гальмують краще і від чого це залежить.

Різні виробники по-різному розглядають колодки, наприклад як головну складову гальмівних систем або просто форма заробітку в поточний момент часу і потреби ринку. Останніх ми не будемо розглядати, тому що сама фрикційна накладка нагадує, що при гальмуванні, що в руках — не що інше як «цеглина» , по іншому цей матеріал не назвеш і гальмівні властивості таких колодок бажають кращого.

Окремі бренди розгляду не будуть включені, опис буде виключно про самої колодки, її склад, гальмівні властивості, залежності складів на гальмування і залежність сили тертя від температури робочої поверхні.

Взяти хорошу колодку для себе – це повинен бути єдиний правильний вибір для автовласника, адже автомобіль повинен зупинитися, обов'язково, забезпечивши безпеку всім, хто знаходиться всередині і поза автомобіля не залежно ситуації.

Склад хороших колодок в залежності від виробника і розробок входять різні матеріали, що допомагають ефективніше, зупиняється і безпечніше проходити складні ділянки дороги (наприклад, гірська місцевість, погане якість покриття тощо).

Уявімо, що в колодці є весь сучасний склад, що є у виробників, крім не значних елементів які займають мізерно малу частину або максимальну частку-метал. Виключили. Розберемо колодку на елементи і підвісимо їх у повітрі у вигляді декількох різнокольорових кульок, такими якими часто граються діти.

Підтягуємо перший елемент колодки – кераміка. Матеріал використовують замість металу, тобто як основний гальмівний елемент, витримують дуже високу температуру, низьку вагу (сумнівно на такому розмірі в процентному співвідношенні з металом), не скриплять з-за того що видається шум, по частоті, перебувати за межами людського вуха і ще істотний плюс – не залишають чорну пил після стирання, що добре для любителів блискучих дисків. Загалом кераміка позбавляє власника від настирливого шуму гальмівної системи і бруду на литих дисків при ефективному гальмуванні менш зношують гальмівний диск. Елемент потрібний, потерли кулю і поклали в кишеню.

Другий елемент знаходитися трохи вище попереднього, що вказує на його розташування кульки в повітрі, доводитися підтягнутися і дістати його. Перевертаємо кулька, читаємо. Синтетичний каучук. Відразу приходить на розум, каучук-гума-жуйка-підошва, при чому тут цей матеріал до колодок? Все просто, якщо відкинути хімію і пояснити в двох словах. Перше синтетичні волокна тримають різні матеріали між собою, і друге дозволяють колодок протистояти різним агресивним середах (паливо, масло, тосол, розчинники, солі і т. д.). Що отримуємо, колодка терпить всі хімічні вплив доріг, там, де ми їздимо, і колодка більш еластична не піддається розтріскуванню і обривів. Необхідний елемент, ложем в іншу кишеню кульку.

Третій елемент підвішений на рівні пояса, відразу його і не було помітно з-за тьмяного відтінку самого кульки. Заради інтересу перевертаємо. Органічні та мінеральні волокна. На думку спадають дитячі спогад і мінеральній ваті у діда в гаражі, як же потім сверблять руки після неї. Все не інакше багато з колодкою, волокно яке додають в колодку, має різний матеріал і структуру, але саме вони відповідають за керування гальмовою плівки між тертьовими деталями гальмівної системи, а так само мають залежність коефіцієнта тертя. Від того, який склад волокон входить в колодку і залежить при якій температурі колодка почне «плисти» — втрачати свою ефективність гальмування і з якою швидкістю буде стиратися при гальмуванні. І так. Висока опірність перегріву і деяка стійкість до зношування колодок дуже правильні властивості колодок. Елемент додаємо в колекцію до інших кульок. Кишеня з одного боку порядком заповнився, і частина кульки проглядається зовні.

Кулька правіше на вигляд важче і більше, що не дивно на ньому написано «Наповнювачі». Навіть в повітрі він впевнено погойдувався до того як потрапив в руки і дійсно тримати цей шар найважче, адже питома вага цього елемента в колодці більше всіх. Саме наповнювачі очищають поверхні тертя і саме вони формують посилення тертя колодок із поверхню з самого початку гальмування. Коли ставиш нові колодки за часту і в майстерні і в книзі по ремонту написано «Гальмівну систему не слід експлуатувати в нормальному режимі, поки не проведена процедура обкатки». або по народному «притри колодки». Різке гальмування і говорить про «притертости» наповнювача, тобто властивості наповнювача розкриті. Властивість наповнювача перевірити дуже просто, якщо гальмівний диск відполірований, ефективність гальмування дуже низька, наповнювач не створює абразивну плівку і просто полірує і себе і диск – колодки на заміну. Підведемо риску. Колодка схожа на дзеркало — дуже погано, гальм немає, вереск і зайвий запах. Якісний наповнювач дуже хороший елемент. Додамо до загального списку потрібних елементів. Дві кишені заповнені і виглядають, як ніби був у сусідської яблуні і набрав повні кишені тих самих смачних сусідських...

Останній з головних елементів залишається для вивчення. Половина слова на кулі з-за довгого словосполучення прочлось відразу не перевертаючи його «Сполучні елементи». Це ті елементи, що не дають колодці випробовувати перевантаження від температури. Елементи підбираються так, щоб при визначеному коефіцієнті тертя температура колодки не зіпсувала тертьові поверхні і виконала свої призначення, зупинила рухомий транспорт. Нехай колодка зітреться, нехай диск втратить міліметр тертьової поверхні, нехай гальмівна рідина закипить, нехай тиск на манжети головного гальмівного циліндра будуть на межі-транспорт повинен загальмувати. Регулятори гальмування при високій температурі сполучних елементів повинні відповідно реагувати на події і перешкоджати прослизанню і руйнування колодки. Найнебезпечніші вороги колодки перегрів та агресивні рідини. Тому хороші сполучні елементи допомагають в екстремальних умовах, наприклад, колодка нагрілася, колесо в калюжу, різке охолодження, такий наслідок може призвести до розтріскування гальмівної колодки. За підсумками вибір хороших сполучних елементів очевидний і обов'язковий для безпечного руху транспорту.

І так, п'ять основних елементів на руках, кожен елемент повинен бути в сучасній колодки і давати спокій і впевненість водієві і його пасажирам.

Розглянувши всі елементи і розуміючи скільки повинні коштувати гальмівні колодки з таким змістом починаєш замислюватися, а чи всі елементи містяться в тих колодках які ми купуємо. Відповідь очевидна. Немає. Виробник, у більшості випадків, хоче мати хорошу споживчу ціну при цьому, не доказуючи справжній зміст його товару.

На жаль як споживач ми можемо сподіватися тільки на компетенцію виробника купуючи дорогі колодки або послухати, почитати інформацію тих людей хто дійсно користувався чи користується даними колодками.

Рада тут тільки один або довіряйте продавцям або своєму чуттю, адже колодки вартістю 50 грн не можуть убезпечити рух на достатньому рівні, при якому можна розслабитися в потоці і спокійно пересуватися по місту.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner