Стартер является двигателем постоянного тока и питает энергию от аккумуляторной батареи. Беря от нее энергию он увеличивает свою мощность с помощью щеток. Стартер обеспечивает вращение коленчатого вала для запуска двигателя автомобиля.
Различают два вида стартеров: редукторные и без редукторные.
Основною відмінністю редукторних стартерів є тип передачі крутильного моменту з вала якоря на вінець маховика. Редуктор знаходиться всередині стартера між валом приводу стартера й вал якоря, він передає крутний момент шестірні редуктора, а вона обертає вал приводу стартера (бендикс). Для зменшення конструктивних розмірів, статор в редукторних стартерах виготовлений на постійних магнітах.
Головними плюсами без стартера редукторного є:
Недоліки:
Преимущества редукторного стартера по сравнению с обычным:
Недостатки редукторного стартера:
На сьогоднішній день майбутнє за редукторными стартерами, завдяки перерахованим вище переваг, а також їх застосування дозволить знизити ємність акумуляторних батарей, а відповідно і їх розміри.